Cariere

Care sunt specializarile noastre?

Suntem specializați în 5 arii:

2D CAD Engineer elaborează relevee de arhitectură – planuri 2D, utilizând aplicația CAD specializată AutoCAD (pentru desenare planuri, secțiuni, fațade, vederi), în baza prelucrării digitale a norului de puncte ce a fost obținut prin scanare laser.

3D CAD Engineer prelucrează norul de puncte și extrage datele necesare realizării desenelor sau modelului 3D BIM, acțiuni care presupun „citirea” norului și înțelegerea detaliată a construcției care a fost scanată, în scopul reproducerii acesteia prin desene digitale, utilizând aplicația specializată Revit.

Infrastructure CAD Engineer are ca misiune principală prelucrarea norului de puncte și extragerea datelor necesare realizării desenelor și a modelului 3D, acțiuni care presupun „citirea” norului de puncte și înțelegerea detaliată a planului topografic, în scopul reproducerii acestuia prin desene digitale, utilizând aplicația specializată TopoDOT.

3D Scan Survey Engineer are ca misiune principală scanarea clădirilor și infrastructurilor, descărcarea și unirea norilor de puncte și nu în ultimul rând extragerea datelor necesare realizării desenelor, 2D și/sau 3D

Survey Engineer are ca misiune principală trasarea de puncte în șantier și efectuarea de ridicări topografice.

Care sunt rolurile disponibile acum, dar și cum îți depui candidatura?

Vrei să înveți ceva nou și să ai un venit suplimentar?

Avem proiecte de scurtă durată pentru studenții curioși să descopere modelarea 3D pe nor de puncte.

Despre ce proiect este vorba mai exact? De realizarea de desene topografice 3D.

Nu știi ce presupune proiectul propus de noi? Nu-i nimic. Oferim parcurs de învățare și apoi poți lucra de acasă, după-amiaza, ca să ajungi și la cursuri. Înveți totul în aproximativ 5 zile.

Oferim salariul lunar net de 3.150 de lei. Dacă înveți repede și faci desenele 3D corecte și în timpul alocat putem continua colaborarea dacă și tu îți dorești, evident, pe alte proiecte mai complexe și cu contract pe perioadă nedeterminată.

Acest job este pentru tine dacă:

  • Ai cunoștinte de elemente ale unui drum, de realizare/conținut al unui plan topografic;
  • Ai vedere în spațiu (dacă cunoști AutoCAD nivel mediu te ajută să înveți mai repede softul nostru specific de modelare 3D);
  • Știi limba engleză la nivel mediu;
  • Îți place să faci modelare/proiectare în mediu CAD.

Pentru a-ți depune candidatura  completează formularul de candidatură pentru rolul de Inginer digitalizare infrastructură sau poți trimite CV ul la hr@arenacad.ro.

Desenator relevee 2D

ArenaCAD aduce construcțiile în secolul XXI, digitalizându-le prin utilizarea celor mai noi tehnologii din domeniu. Ajutăm arhitecții și inginerii constructori să construiască rapid și cu precizie milimetrică, ajutăm proprietarii de clădiri să schimbe destinația proprietăților lor, să le renoveze, să le extindă sau să le conserve!

Avem ca valori dezvoltarea continuă și încurajăm implicarea fiecărui angajat în îmbunătățirea și adaptarea proceselor de lucru din companie.

Nu suntem dispuși să nu respectăm termenul de livrare a proiectelor, chiar dacă suntem nevoiți să facem eforturi suplimentare.
Nu suntem dispuși să facem rabat la calitatea produsului livrat, chiar dacă suntem nevoiți să investim pentru ca oamenii noștri să fie mai performanți.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri în încurajarea creativității angajaților, chiar dacă suntem nevoiți să ne schimbăm modul de lucru sau să cerem părerea fiecărui angajat în parte.
Nu suntem dispuși să lucrăm cu soft-uri și echipamente învechite și de proastă calitate, chiar dacă suntem nevoiți să investim mai mulți bani în achiziționarea lor.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri la inovare, chiar dacă riscăm să eșuăm.

Este mediul unde îți dorești să fii? Perfect!

Căutăm un Desenator 2D în realizarea de relevee arhitecturale pe nor de puncte, în AutoCAD, în cadrul departamentului nostru de relevee 2D.

Misiunea departamentului 2D este ca în urmatorii 10 ani să ajute companiile din TOP 10 mondial din domeniile de proiectare de arhitectură, design interior și design/producție de mobilier, să folosească cele mai bune relevee (adică să fie concepute exact pe nevoile clientului) pentru a elimina erorile sau întârzierile de proiectare.

În 2022 am realizat peste 150 de proiecte pentru clienții noștri din Marea Britanie, SUA, Irlanda, Belgia, Luxemburg și Austria.

Care sunt responsabilitățile rolului de Desenator 2D mai exact?

  1. Să deseneze minim 6,5 ore pe zi (calculate ca medie/săptămână).
  2. Să respecte finalizarea fiecărui task de desenare clădiri în AutoCAD, la nivelul de calitate stabilit în fișa proiectului.
  3. Să analizeze datele și să semnaleze Team Leader-ului orice neclaritate sau lipsă de informații înainte de a începe desenarea/modelarea.
  4. Desenele/modelele realizate să nu aibă întoarcere de la QC intern mai mult decat % acceptat pe nivel de rol.
  5. Să comunice Team Leader-ului orice risc de neîndeplinire a task-ului, în momentul în care a sesizat riscul.
  6. Să ceară ajutor Team Leader-ului, Responsabilului tehnic sau Consultantului IT în maxim 10 minute de la identificarea problemelor urgente sesizate (probleme care nu permit continuarea muncii).
  7. Să deseneze în fiecare săptămână cu viteza aferentă nivelului de rol.

Ce trebuie să ai pentru a putea îndeplini responsabilitățile de Desenator 2D?

  1. Studii superioare în domeniul arhitecturii, construcțiilor, proiectării de clădiri și instalații;
  2. Experiență specifică de desenare/modelare relevee în AutoCAD, cel puțin 10 de proiecte realizate;
  3. Să cunoști limba engleză la nivel mediu (scris, citit, vorbit).

Ce oferim pentru rolul de Desenator 2D?

  1. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată (cu perioadă de probă de 90 de zile calendaristice);
  2. Salariu care pleacă de la 3200 lei net; (cu experiență specifică de relevare începând de la 4.000);
  3. Tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi; total 600 lei/lună;
  4. Extra-beneficii după perioada de probă în valoare totală de 2.100 lei net/an (constând în voucher vacanță de 1.500 de lei net și cadou de Paști/ Crăciun de 600 lei net).
  5. Program de lucru care se poate organiza parțial în telemuncă.

Ai vrea să știi mai multe despre noi și despre domeniul nostru de activitate? Vrei să vii la noi?  Trimite-ne un rezumat profesional și te vom contacta noi apoi. Găsești toate informațiile în pagina noastră web ArenaCAD, secțiunea Cariere. Acolo îți depui candidatura sau faci o recomandare de angajare.

Dacă nu-i momentul să vii în echipa noastră, avem să-ți facem o propunere! Poate știi pe cineva care ar vrea și dacă ne faci o recomandare*, tu primești un bonus de 1.000 de lei. Atât de simplu!

Abia așteptăm să ne cunoaștem!

*(trimite-ne recomandarea ta pe  și după perioada de probă a persoanei recomandate de tine, tu primești prima de recomandare).
* ArenaCAD se angajează să respecte reglementările GDPR în vigoare pentru toate CV urile/recomandările primite.

ArenaCAD aduce construcțiile în secolul XXI, digitalizându-le prin utilizarea celor mai noi tehnologii din domeniu. Ajutăm arhitecții și inginerii constructori să construiască rapid și cu precizie milimetrică, ajutăm proprietarii de clădiri să schimbe destinația proprietăților lor, să le renoveze, să le extindă sau să le conserve!

Avem ca valori dezvoltarea continuă și încurajăm implicarea fiecărui angajat în îmbunătățirea și adaptarea proceselor de lucru din companie.

Nu suntem dispuși să nu respectăm termenul de livrare a proiectelor, chiar dacă suntem nevoiți să facem eforturi suplimentare.
Nu suntem dispuși să facem rabat la calitatea produsului livrat, chiar dacă suntem nevoiți să investim pentru ca oamenii noștri să fie mai performanți.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri în încurajarea creativității angajaților, chiar dacă suntem nevoiți să ne schimbăm modul de lucru sau să cerem părerea fiecărui angajat în parte.
Nu suntem dispuși să lucrăm cu soft-uri și echipamente învechite și de proastă calitate, chiar dacă suntem nevoiți să investim mai mulți bani în achiziționarea lor.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri la inovare, chiar dacă riscăm să eșuăm.

Este mediul unde îți dorești să fii? Perfect!

Căutăm un Desenator topo 3D în modelare pe nor de puncte, în TopoDOT, cu experiență specifică în realizarea de planuri topografice.

În următorii 10 ani Departamentul Topo Mapping își dorește să realizăm planuri topografice pentru 1 milion de km de drum pentru că vrem să contribuim la dezvoltarea infrastructurii rutiere a peste 70 de țări din întreaga lume.

În acest moment, peste 90% dintre clienții departamentului Topo Mapping 3D sunt din afara României. În 2022 am realizat peste 100 de proiecte pentru clienții noștri din Irlanda, Scoția, Anglia, Canada, Australia, Noua Zeelandă și Statele Unite ale Americii.

Care sunt responsabilitățile rolului de Desenator topo 3D mai exact?

  1. Să finalizeze fiecare task-ul de modelare 3D de plan topografic în TopoDOT, la termenul alocat de către TL.
  2. Să respecte finalizarea fiecărui task de modelare 3D de plan topografic în TopoDOT, la nivelul de calitate stabilit în fișa proiectului.
  3. Să analizeze datele și să semnaleze Team Leader-ului orice neclaritate sau lipsă de informații înainte de a începe desenarea/modelarea.
  4. 40% din desenele/modelele realizate să nu aibă întoarcere de la QC intern, pe motive de calitate.
  5. Să comunice Team Leader-ului orice risc de neîndeplinire a task-ului, în momentul în care a sesizat riscul.
  6. Să ceară ajutor Team Leader-ului, Responsabilului tehnic sau Consultantului IT în maxim 10 minute de la identificarea problemelor urgente sesizate (probleme care nu permit continuarea muncii).

Ce trebuie să ai pentru a putea îndeplini responsabilitățile de Desenator topo 3D?

  1. Studii superioare în domeniul topografiei, drumurilor, căilor ferate, podurilor;
  2. Experiență specifică de modelare 3D în TopoDOT: cel puțin 10 de proiecte realizate; sau experiență practică dovedită de construcții autostrăzi, drumuri, poduri, căi ferate, cel puțin 5 proiecte.
  3. Să ai cunoștințe de limba engleză de nivel mediu (scris, vorbit, citit).
  4. Să cunoști AutoCAD și AutoCAD civil 3D, nivel mediu, cel puțin.

Ce oferim pentru rolul de Desenator topo 3D?

  1. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată (cu perioadă de probă de 90 de zile calendaristice);
  2. Salariu care pleacă de la 3200 lei net; (cu experiență specifică de relevare începând de la 4.000);
  3. Tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi;
  4. Extra-beneficii după perioada de probă în valoare totală de 2.100 lei net/an (constând în voucher vacanță de 1.500 de lei net și cadou de Paști/ Crăciun de 600 lei net).
  5. Program de lucru care se poate organiza parțial în telemuncă.

Ai vrea să știi mai multe despre noi și despre domeniul nostru de activitate? Vrei să vii la noi?  Trimite-ne un rezumat profesional și te vom contacta noi apoi. Găsești toate informațiile în pagina noastră web ArenaCAD, secțiunea Cariere. Acolo îți depui candidatura sau faci o recomandare de angajare.

Dacă nu-i momentul să vii în echipa noastră, avem să-ți facem o propunere! Poate știi pe cineva care ar vrea și dacă ne faci o recomandare*, tu primești un bonus de 1.000 de lei. Atât de simplu!

Abia așteptăm să ne cunoaștem!

*(trimite-ne recomandarea ta pe  și după perioada de probă a persoanei recomandate de tine, tu primești prima de recomandare).
* ArenaCAD se angajează să respecte reglementările GDPR în vigoare pentru toate CV urile/recomandările primite.

 

Inginer topograf de șantier

ArenaCAD aduce construcțiile în secolul XXI, digitalizându-le prin utilizarea celor mai noi tehnologii din domeniu. Ajutăm arhitecții și inginerii constructori să construiască rapid și cu precizie milimetrică, ajutăm proprietarii de clădiri să schimbe destinația proprietăților lor, să le renoveze, să le extindă sau să le conserve!

Avem ca valori dezvoltarea continuă și încurajăm implicarea fiecărui angajat în îmbunătățirea și adaptarea proceselor de lucru din companie.

Nu suntem dispuși să nu respectăm termenul de livrare a proiectelor, chiar dacă suntem nevoiți să facem eforturi suplimentare.
Nu suntem dispuși să facem rabat la calitatea produsului livrat, chiar dacă suntem nevoiți să investim pentru ca oamenii noștri să fie mai performanți.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri în încurajarea creativității angajaților, chiar dacă suntem nevoiți să ne schimbăm modul de lucru sau să cerem părerea fiecărui angajat în parte.
Nu suntem dispuși să lucrăm cu soft-uri și echipamente învechite și de proastă calitate, chiar dacă suntem nevoiți să investim mai mulți bani în achiziționarea lor.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri la inovare, chiar dacă riscăm să eșuăm.

Este mediul unde îți dorești să fii? Perfect!

Căutăm un Inginer topograf de șantier, cu experiență specifică în oferirea de asistență tehnică pe teren: trasare puncte, ridicări topografice.

Care sunt responsabilitățile rolului de Inginer topograf de șantier mai exact?

  1. Să facă planificarea vizitei în șantier în maxim 24 de ore calendaristice de la solicitarea beneficiarului.
  2. Să suprapună planșele din proiect cu o eroare de maxim 2 mm față de axele proiectate.
  3. Să traseze în cadrul solicitării (4h sau 8h) toate detaliile cerute de client.
  4. Să facă verificări lunare a rețelei de sprijin menținând o precizie de 5 mm.
  5. Să materializeze orice punct în teren cu o precizie de 5 mm.
  6. Să întocmească planul măsurătorilor din teren la termenul solicitat de beneficiar, dar nu mai târziu de 8 ore lucrătoare de la finalizarea măsurătorii.
  7. Pregătește toate punctele/ planurile necesare trasării înainte de începerea trasării efective.
  8. Se asigură că are prezențele semnate de reprezentantul Clientului în maxim 2 zile de la prezența în șantier – pentru ultimele 2 zile lucrătoare din lună prezențele se semnează în ziua prestării.
  9. Aduce toate fișele de prezență în șantier Office Managerului până în prima zi lucrătoare din lună, pentru luna anterioară.
  10. Verifică și face lunar update la software, verifică și întreține lunar echipamentele pentru asigurarea preciziei de 5mm.

Ce trebuie să ai pentru a putea îndeplini responsabilitățile de Inginer topograf de șantier?

  1. Studii superioare în domeniul topografiei sau geodeziei;
  2. Experiență specifică de asistență tehnică în șantier: cel puțin 10 proiecte realizate;
  3. Să ai cunoștințe de limba engleză de nivel mediu (scris, vorbit, citit).
  4. Să cunoști AutoCAD și AutoCAD Civil 3D, nivel mediu, cel puțin.

Ce oferim pentru rolul de Inginer topograf de șantier?

  1. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată (cu perioadă de probă de 90 de zile calendaristice);
  2. Salariu care pleacă de la 4.000 lei net;
  3. Tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi;
  4. Extra-beneficii după perioada de probă în valoare totală de 2.100 lei net/an (constând în voucher vacanță de 1.500 de lei net și cadou de Paști/ Crăciun de 600 lei net).

Ai vrea să știi mai multe despre noi și despre domeniul nostru de activitate? Vrei să vii la noi?  Trimite-ne un rezumat profesional și te vom contacta noi apoi. Găsești toate informațiile în pagina noastră web ArenaCAD, secțiunea Cariere. Acolo îți depui candidatura sau faci o recomandare de angajare.

Dacă nu-i momentul să vii în echipa noastră, avem să-ți facem o propunere! Poate știi pe cineva care ar vrea și dacă ne faci o recomandare*, tu primești un bonus de 1.000 de lei. Atât de simplu!

Abia așteptăm să ne cunoaștem!

*(trimite-ne recomandarea ta pe  și după perioada de probă a persoanei recomandate de tine, tu primești prima de recomandare).
* ArenaCAD se angajează să respecte reglementările GDPR în vigoare pentru toate CV urile/recomandările primite.

Modelator 3D clădiri în Revit

ArenaCAD aduce construcțiile în secolul XXI, digitalizându-le prin utilizarea celor mai noi tehnologii din domeniu. Ajutăm arhitecții și inginerii constructori să construiască rapid și cu precizie milimetrică, ajutăm proprietarii de clădiri să schimbe destinația proprietăților lor, să le renoveze, să le extindă sau să le conserve!

Avem ca valori dezvoltarea continuă și încurajăm implicarea fiecărui angajat în îmbunătățirea și adaptarea proceselor de lucru din companie.

Nu suntem dispuși să nu respectăm termenul de livrare a proiectelor, chiar dacă suntem nevoiți să facem eforturi suplimentare.
Nu suntem dispuși să facem rabat la calitatea produsului livrat, chiar dacă suntem nevoiți să investim pentru ca oamenii noștri să fie mai performanți.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri în încurajarea creativității angajaților, chiar dacă suntem nevoiți să ne schimbăm modul de lucru sau să cerem părerea fiecărui angajat în parte.
Nu suntem dispuși să lucrăm cu soft-uri și echipamente învechite și de proastă calitate, chiar dacă suntem nevoiți să investim mai mulți bani în achiziționarea lor.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri la inovare, chiar dacă riscăm să eșuăm.

Este mediul unde îți dorești să fii? Perfect!

Căutăm un Modelator clădiri în Revit 3D cu experiență specifică în realizarea de modele 3D complete, ahitectural și MEP.

În următorii 10 ani Departamentul 3D își dorește să avem clienți peste tot în lume și are ca obiectiv să modeleze peste 500 dintre cele mai importante atracții arhitecturale din lume pentru a demonstra profesionalismul experților români.

  • În acest moment, peste 70% dintre clienții departamentului 3D sunt din afara României. În 2022 am făcut peste 100 proiecte digital twin pentru clienții noștri din România, Irlanda, Austria, Luxemburg, Suedia și Statele Unite ale Americii.
  • Modelăm pe nor de puncte modele 3D arhitecturale pentru clădiri, dar și modele deosebite, cum ar fi autobuze, antene GSM, silozuri calcar etc. Ne dorim să avem colegi care să ne ajute să ne extindem și în alte domenii, unde scanarea 3D ne poate face viața și munca mai ușoare.

Care sunt responsabilitățile rolului de Modelator clădiri în Revit 3D mai exact?

  1. Să deseneze minim 6,5 ore pe zi (calculate ca medie/săptămână).
  2. Să respecte finalizarea fiecărui task de desenare clădiri în AutoCAD, la nivelul de calitate stabilit în fișa proiectului.
  3. Să analizeze datele și să semnaleze Team Leader-ului orice neclaritate sau lipsă de informații înainte de a începe desenarea/modelarea.
  4. Desenele/modelele realizate să nu aibă întoarcere de la QC intern mai mult decat % acceptat pe nivel de rol.
  5. Să comunice Team Leader-ului orice risc de neîndeplinire a task-ului, în momentul în care a sesizat riscul.
  6. Să ceară ajutor Team Leader-ului, Responsabilului tehnic sau Consultantului IT în maxim 10 minute de la identificarea problemelor urgente sesizate (probleme care nu permit continuarea muncii).
  7. Să deseneze în fiecare săptămână cu viteza aferentă nivelului de rol.

Ce trebuie să ai pentru a putea îndeplini responsabilitățile de Modelator clădiri în Revit 3D?

  1. Studii superioare în domeniul arhitecturii, construcțiilor, proiectării de clădiri și instalații;
  2. Experiență specifică de modelare în Revit, arhitectural și MEP: cel puțin 10 de proiecte realizate; sau experiență de modelare 3D în ArchiCAD, cel puțin 10 proiecte realizate;
  3. Să ai cunoștințe de limba engleză de nivel mediu (scris, vorbit, citit).

Ce oferim pentru rolul de Modelator 3D clădiri în Revit?

  1. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată (cu perioadă de probă de 90 de zile calendaristice);
  2. Salariu care pleacă de la 4.000 lei net;
  3. Tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi;
  4. Extra-beneficii după perioada de probă în valoare totală de 2.100 lei net/an (constând în voucher vacanță de 1.500 de lei net și cadou de Paști/ Crăciun de 600 lei net).
  5. Program de lucru care se poate organiza parțial în telemuncă.

Ai vrea să știi mai multe despre noi și despre domeniul nostru de activitate? Vrei să vii la noi?  Trimite-ne un rezumat profesional și te vom contacta noi apoi. Găsești toate informațiile în pagina noastră web ArenaCAD, secțiunea Cariere. Acolo îți depui candidatura sau faci o recomandare de angajare.

Dacă nu-i momentul să vii în echipa noastră, avem să-ți facem o propunere! Poate știi pe cineva care ar vrea și dacă ne faci o recomandare*, tu primești un bonus de 1.000 de lei. Atât de simplu!

Abia așteptăm să ne cunoaștem!

*(trimite-ne recomandarea ta pe  și după perioada de probă a persoanei recomandate de tine, tu primești prima de recomandare).
* ArenaCAD se angajează să respecte reglementările GDPR în vigoare pentru toate CV urile/recomandările primite.

Responsabil tehnic 2D

ArenaCAD aduce construcțiile în secolul XXI, digitalizându-le prin utilizarea celor mai noi tehnologii din domeniu. Ajutăm arhitecții și inginerii constructori să construiască rapid și cu precizie milimetrică, ajutăm proprietarii de clădiri să schimbe destinația proprietăților lor, să le renoveze, să le extindă sau să le conserve!

Avem ca valori dezvoltarea continuă și încurajăm implicarea fiecărui angajat în îmbunătățirea și adaptarea proceselor de lucru din companie.

Nu suntem dispuși să nu respectăm termenul de livrare a proiectelor, chiar dacă suntem nevoiți să facem eforturi suplimentare.
Nu suntem dispuși să facem rabat la calitatea produsului livrat, chiar dacă suntem nevoiți să investim pentru ca oamenii noștri să fie mai performanți.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri în încurajarea creativității angajaților, chiar dacă suntem nevoiți să ne schimbăm modul de lucru sau să cerem părerea fiecărui angajat în parte.
Nu suntem dispuși să lucrăm cu soft-uri și echipamente învechite și de proastă calitate, chiar dacă suntem nevoiți să investim mai mulți bani în achiziționarea lor.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri la inovare, chiar dacă riscăm să eșuăm.

Este mediul unde îți dorești să fii? Perfect!

Căutăm un Responsabil tehnic în realizarea de relevee arhitecturale pe nor de puncte, în AutoCAD, în cadrul departamentului nostru de relevee 2D.

Misiunea departamentului 2D este ca în urmatorii 10 ani să ajute companiile din TOP 10 mondial din domeniile de proiectare de arhitectură, design interior și design/producție de mobilier, să folosească cele mai bune relevee (adică să fie concepute exact pe nevoile clientului) pentru a elimina erorile sau întârzierile de proiectare.

În 2022 am realizat peste 150 de proiecte pentru clienții noștri din Marea Britanie, SUA, Irlanda, Belgia, Luxemburg și Austria.

Care sunt responsabilitățile rolului de Responsabil tehnic mai exact?

  1. Se asigură că la finalizarea proiectului toate livrabilele/desenele respectă nivelul de calitate stabilit în fișa de proiect.
  2. Să țină o ședință de maxim 30 de min cu caracter tehnic înainte de începutul fiecărui proiect alocat echipei.
  3. Pentru probleme neurgente să aloce timp zilnic pentru oferirea de soluții tehnice la întrebările și problemele echipei.
  4. Pentru probleme urgente să ofere suport tehnic în maxim 10 minute de la sesizare.
  5. Să țină în fiecare vineri +/- o zi lucrătoare un meeting de feedback de maxim 1 oră unde se discută proiectele livrate în timpul săptămânii.
  6. Să respecte programarea de control al calității proiectului, programare întocmită de Team Leader și să noteze greșelile pe desen/model/pe norul de puncte.
  7. Să țină în fiecare Vineri +/- 1 zi lucrătoare un meeting de maxim 30 de minute în care să ofere feedback individual fiecărui membru al echipei despre controlul calității făcut în săptămâna respectivă.
  8. Să consemneze săptămânal pentru fiecare membru al echipei problemele apărute și să le trimită către Team Leader pentru stabilirea de traininguri.
  9. Să estimeze orele tuturor potențialelor proiecte alocate și completeaza fișa de proiect în termen de 24 ore de la alocare.
  10. Desenele/modelele la care a făcut controlul calității interne să nu aibă întoarcere de la beneficiar.

Ce trebuie să ai pentru a putea îndeplini responsabilitățile de Responsabil tehnic?

  1. Studii superioare în domeniul arhitecturii, construcțiilor, proiectării de clădiri și instalații;
  2. Experiență specifică de modelare în AutoCAD, cel puțin 40 de proiecte realizate;
  3. Să ai abilități de formator: știi să comunici clar și concis, știi să transmiți informația și știi cum să verifici înțelegerea informațiilor transmise, ai o atitudine deschisă în a înțelege problemele colegilor și în a da soluții ori de câte ori îți este cerut ajutorul.
  4. Să cunoști limba engleză la nivel avansat (scris, citit, vorbit).

Ce oferim pentru rolul de Responsabil tehnic?

  1. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată (cu perioadă de probă de 90 de zile calendaristice);
  2. Salariu care pleacă de la 6.000 lei net;
  3. Tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi;
  4. Extra-beneficii după perioada de probă în valoare totală de 2.100 lei net/an (constând în voucher vacanță de 1.500 de lei net și cadou de Paști/ Crăciun de 600 lei net).
  5. Program de lucru care se poate organiza parțial în telemuncă.

Ai vrea să știi mai multe despre noi și despre domeniul nostru de activitate? Vrei să vii la noi?  Trimite-ne un rezumat profesional și te vom contacta noi apoi. Găsești toate informațiile în pagina noastră web ArenaCAD, secțiunea Cariere. Acolo îți depui candidatura sau faci o recomandare de angajare.

Dacă nu-i momentul să vii în echipa noastră, avem să-ți facem o propunere! Poate știi pe cineva care ar vrea și dacă ne faci o recomandare*, tu primești un bonus de 1.000 de lei. Atât de simplu!

Abia așteptăm să ne cunoaștem!

*(trimite-ne recomandarea ta pe  și după perioada de probă a persoanei recomandate de tine, tu primești prima de recomandare).
* ArenaCAD se angajează să respecte reglementările GDPR în vigoare pentru toate CV urile/recomandările primite.

Responsabil tehnic Revit MEP

ArenaCAD aduce construcțiile în secolul XXI, digitalizându-le prin utilizarea celor mai noi tehnologii din domeniu. Ajutăm arhitecții și inginerii constructori să construiască rapid și cu precizie milimetrică, ajutăm proprietarii de clădiri să schimbe destinația proprietăților lor, să le renoveze, să le extindă sau să le conserve!

Avem ca valori dezvoltarea continuă și îndeplinirea standardului de calitate solicitat de Clienții nostri.

Nu suntem dispuși să nu respectăm termenul de livrare a proiectelor, chiar dacă suntem nevoiți să facem eforturi suplimentare.
Nu suntem dispuși să facem rabat de la calitatea produsului livrat, chiar dacă suntem nevoiți să investim pentru ca oamenii noștri să fie mai performanți.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri în încurajarea creativității angajaților, chiar dacă suntem nevoiți să ne schimbăm modul de lucru sau să cerem părerea fiecărui angajat în parte.
Nu suntem dispuși să lucrăm cu soft-uri și echipamente învechite și de proastă calitate, chiar dacă suntem nevoiți să investim mai mulți bani în achiziționarea lor.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri la inovare, chiar dacă riscăm să eșuăm.

Este mediul unde îți dorești să fii? Perfect!

Căutăm un Responsabil tehnic în modelare pe nor de puncte, în Revit, cu experiență specifică în realizarea de modele 3D complete, ahitectural și MEP.

În următorii 10 ani Departamentul 3D își dorește să avem clienți peste tot în lume și are ca obiectiv să modeleze peste 500 dintre cele mai importante atracții arhitecturale din lume pentru a demonstra profesionalismul experților români.

  • În acest moment, peste 70% dintre clienții departamentului 3D sunt din afara României. În 2022 am făcut peste 100 proiecte digital twin pentru clienții noștri din România, Irlanda, Austria, Luxemburg, Suedia și Statele Unite ale Americii.
  • Modelăm pe nor de puncte modele 3D arhitecturale pentru clădiri, dar și modele deosebite, cum ar fi autobuze, antene GSM, silozuri calcar etc. Ne dorim să avem colegi care să ne ajute să ne extindem și în alte domenii, unde scanarea 3D ne poate face viața și munca mai ușoare.

Care sunt responsabilitățile rolului de Responsabil tehnic mai exact?

  1. Se asigură că la finalizarea proiectului toate livrabilele/desenele respectă nivelul de calitate stabilit în fișa de proiect.
  2. Să țină o ședință de maxim 30 de min cu caracter tehnic înainte de începutul fiecărui proiect alocat echipei.
  3. Pentru probleme neurgente să aloce timp zilnic pentru oferirea de soluții tehnice la întrebările și problemele echipei.
  4. Pentru probleme urgente să ofere suport tehnic în maxim 10 minute de la sesizare.
  5. Să țină în fiecare vineri +/- o zi lucrătoare un meeting de feedback de maxim 1 oră unde se discută proiectele livrate în timpul săptămânii.
  6. Să respecte programarea de control al calității proiectului, programare întocmită de Team Leader și să noteze greșelile pe desen/model/pe norul de puncte.
  7. Să țină în fiecare Vineri +/- 1 zi lucrătoare un meeting de maxim 30 de minute în care să ofere feedback individual fiecărui membru al echipei despre controlul calității făcut în săptămâna respectivă.
  8. Să consemneze săptămânal pentru fiecare membru al echipei problemele apărute și să le trimită către Team Leader pentru stabilirea de traininguri.
  9. Să estimeze orele tuturor potențialelor proiecte alocate și completeaza fișa de proiect în termen de 24 ore de la alocare.
  10. Desenele/modelele la care a făcut controlul calității interne să nu aibă întoarcere de la beneficiar.

Ce trebuie să ai pentru a putea îndeplini responsabilitățile de Responsabil tehnic?

  1. Studii superioare în domeniul arhitecturii, construcțiilor, proiectării de clădiri și instalații;
  2. Experiență specifică de modelare în Revit, arhitectural și MEP: cel puțin 40 de proiecte realizate;
  3. Să ai abilități de formator: știi să comunici clar și concis, știi să transmiți informația și știi cum să verifici înțelegerea informațiilor transmise, ai o atitudine deschisă în a înțelege problemele colegilor și în a da soluții ori de câte ori îți este cerut ajutorul;
  4. Să ai cunoștințe avansate de limba engleză (scris, vorbit, citit).

Ce oferim pentru rolul de Responsabil tehnic?

  1. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată (cu perioadă de probă de 90 de zile calendaristice);
  2. Salariu care pleacă de la 7.000 lei net;
  3. Tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi;
  4. Extra-beneficii după perioada de probă în valoare totală de 2.100 lei net/an (constând în voucher vacanță de 1.500 de lei net și cadou de Paști/ Crăciun de 600 lei net).
  5. Program de lucru care se poate organiza parțial în telemuncă.

 

Ai vrea să știi mai multe despre noi și despre domeniul nostru de activitate? Vrei să vii la noi?  Trimite-ne un rezumat profesional și te vom contacta noi apoi. Găsești toate informațiile în pagina noastră web ArenaCAD, secțiunea Cariere. Acolo îți depui candidatura sau faci o recomandare de angajare.

Dacă nu-i momentul să vii în echipa noastră, avem să-ți facem o propunere! Poate știi pe cineva care ar vrea și dacă ne faci o recomandare*, tu primești un bonus de 1.000 de lei. Atât de simplu!

Abia așteptăm să ne cunoaștem!

*(trimite-ne recomandarea ta pe  și după perioada de probă a persoanei recomandate de tine, tu primești prima de recomandare).
* ArenaCAD se angajează să respecte reglementările GDPR în vigoare pentru toate CV urile/recomandările primite.

ArenaCAD aduce construcțiile în secolul XXI, digitalizându-le prin utilizarea celor mai noi tehnologii din domeniu. Ajutăm arhitecții și inginerii constructori să construiască rapid și cu precizie milimetrică, ajutăm proprietarii de clădiri să schimbe destinația proprietăților lor, să le renoveze, să le extindă sau să le conserve!

Avem ca valori dezvoltarea continuă și încurajăm implicarea fiecărui angajat în îmbunătățirea și adaptarea proceselor de lucru din companie.

Nu suntem dispuși să nu respectăm termenul de livrare a proiectelor, chiar dacă suntem nevoiți să facem eforturi suplimentare.
Nu suntem dispuși să facem rabat la calitatea produsului livrat, chiar dacă suntem nevoiți să investim pentru ca oamenii noștri să fie mai performanți.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri în încurajarea creativității angajaților, chiar dacă suntem nevoiți să ne schimbăm modul de lucru sau să cerem părerea fiecărui angajat în parte.
Nu suntem dispuși să lucrăm cu soft-uri și echipamente învechite și de proastă calitate, chiar dacă suntem nevoiți să investim mai mulți bani în achiziționarea lor.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri la inovare, chiar dacă riscăm să eșuăm.

Este mediul unde îți dorești să fii? Perfect!

Căutăm un Responsabil tehnic în modelare pe nor de puncte, în TopoDOT, cu experiență specifică în realizarea de planuri topografice (drumuri, poduri, căi ferate).

În următorii 10 ani Departamentul Topo Mapping își dorește să realizăm planuri topografice pentru 1 milion de km de drum pentru că vrem să contribuim la dezvoltarea infrastructurii rutiere a peste 70 de țări din întreaga lume.

În acest moment, peste 90% dintre clienții departamentului Topo Mapping 3D sunt din afara României. În 2022 am realizat peste 100 de proiecte pentru clienții noștri din Irlanda, Scoția, Anglia, Canada, Australia, Noua Zeelandă și Statele Unite ale Americii.

Care sunt responsabilitățile rolului de Responsabil tehnic mai exact?

  1. Se asigură că la finalizarea proiectului toate livrabilele/desenele respectă nivelul de calitate stabilit în fișa de proiect.
  2. Să țină o ședință de maxim 30 de min cu caracter tehnic înainte de începutul fiecărui proiect alocat echipei.
  3. Pentru probleme neurgente să aloce timp zilnic pentru oferirea de soluții tehnice la întrebările și problemele echipei.
  4. Pentru probleme urgente să ofere suport tehnic în maxim 10 minute de la sesizare.
  5. Să țină în fiecare vineri +/- o zi lucrătoare un meeting de feedback de maxim 1 oră unde se discută proiectele livrate în timpul săptămânii.
  6. Să respecte programarea de control al calității proiectului, programare întocmită de Team Leader și să noteze greșelile pe desen/model/pe norul de puncte.
  7. Să țină în fiecare Vineri +/- 1 zi lucrătoare un meeting de maxim 30 de minute în care să ofere feedback individual fiecărui membru al echipei despre controlul calității făcut în săptămâna respectivă.
  8. Să consemneze săptămânal pentru fiecare membru al echipei problemele apărute și să le trimită către Team Leader pentru stabilirea de traininguri.
  9. Să estimeze orele tuturor potențialelor proiecte alocate și completeaza fișa de proiect în termen de 24 ore de la alocare.
  10. Desenele/modelele la care a făcut controlul calității interne să nu aibă întoarcere de la beneficiar.

Ce trebuie să ai pentru a putea îndeplini responsabilitățile de Responsabil tehnic?

  1. Studii superioare în domeniul topografiei, drumurilor, căilor ferate, podurilor;
  2. Experiență specifică de modelare 3D în TopoDOT: cel puțin 40 de proiecte realizate; sau experiență practică dovedită de construcții autostrăzi, drumuri, poduri, căi ferate, cel puțin 20 de proiecte.
  3. Să ai abilități de formator: știi să comunici clar și concis, știi să transmiți informația și știi cum să verifici înțelegerea informațiilor transmise, ai o atitudine deschisă în a înțelege problemele colegilor și în a da soluții ori de câte ori îți este cerut ajutorul;
  4. Să ai cunoștințe avansate de limba engleză (scris, vorbit, citit).

Ce oferim pentru rolul de Responsabil tehnic?

  1. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată (cu perioadă de probă de 90 de zile calendaristice);
  2. Salariu care pleacă de la 5.000 lei net;
  3. Tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi;
  4. Extra-beneficii după perioada de probă în valoare totală de 2.100 lei net/an (constând în voucher vacanță de 1.500 de lei net și cadou de Paști/ Crăciun de 600 lei net).
  5. Program de lucru care se poate organiza parțial în telemuncă (după ce devii autonom pe post).

Ai vrea să știi mai multe despre noi și despre domeniul nostru de activitate? Vrei să vii la noi?  Trimite-ne un rezumat profesional și te vom contacta noi apoi. Găsești toate informațiile în pagina noastră web ArenaCAD, secțiunea Cariere. Acolo îți depui candidatura sau faci o recomandare de angajare.

Dacă nu-i momentul să vii în echipa noastră, avem să-ți facem o propunere! Poate știi pe cineva care ar vrea și dacă ne faci o recomandare*, tu primești un bonus de 1.000 de lei. Atât de simplu!

Abia așteptăm să ne cunoaștem!

*(trimite-ne recomandarea ta pe  și după perioada de probă a persoanei recomandate de tine, tu primești prima de recomandare).
* ArenaCAD se angajează să respecte reglementările GDPR în vigoare pentru toate CV urile/recomandările primite.