ArenaCAD aduce construcțiile în secolul XXI, digitalizându-le prin utilizarea celor mai noi tehnologii din domeniu. Ajutăm arhitecții și inginerii constructori să construiască rapid și cu precizie milimetrică, ajutăm proprietarii de clădiri să schimbe destinația proprietăților lor, să le renoveze, să le extindă sau să le conserve!
Avem ca valori dezvoltarea continuă și încurajăm implicarea fiecărui angajat în îmbunătățirea și adaptarea proceselor de lucru din companie.
Nu suntem dispuși să nu respectăm termenul de livrare a proiectelor, chiar dacă suntem nevoiți să facem eforturi suplimentare.
Nu suntem dispuși să facem rabat la calitatea produsului livrat, chiar dacă suntem nevoiți să investim pentru ca oamenii noștri să fie mai performanți.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri în încurajarea creativității angajaților, chiar dacă suntem nevoiți să ne schimbăm modul de lucru sau să cerem părerea fiecărui angajat în parte.
Nu suntem dispuși să lucrăm cu soft-uri și echipamente învechite și de proastă calitate, chiar dacă suntem nevoiți să investim mai mulți bani în achiziționarea lor.
Nu suntem dispuși să facem compromisuri la inovare, chiar dacă riscăm să eșuăm.
Este mediul unde îți dorești să fii? Perfect!
Căutăm un Responsabil tehnic în modelare pe nor de puncte, în TopoDOT, cu experiență specifică în realizarea de planuri topografice (drumuri, poduri, căi ferate).
În următorii 10 ani Departamentul Topo Mapping își dorește să realizăm planuri topografice pentru 1 milion de km de drum pentru că vrem să contribuim la dezvoltarea infrastructurii rutiere a peste 70 de țări din întreaga lume.
În acest moment, peste 90% dintre clienții departamentului Topo Mapping 3D sunt din afara României. În 2022 am realizat peste 100 de proiecte pentru clienții noștri din Irlanda, Scoția, Anglia, Canada, Australia, Noua Zeelandă și Statele Unite ale Americii.
Care sunt responsabilitățile rolului de Responsabil tehnic mai exact?
- Se asigură că la finalizarea proiectului toate livrabilele/desenele respectă nivelul de calitate stabilit în fișa de proiect.
- Să țină o ședință de maxim 30 de min cu caracter tehnic înainte de începutul fiecărui proiect alocat echipei.
- Pentru probleme neurgente să aloce timp zilnic pentru oferirea de soluții tehnice la întrebările și problemele echipei.
- Pentru probleme urgente să ofere suport tehnic în maxim 10 minute de la sesizare.
- Să țină în fiecare vineri +/- o zi lucrătoare un meeting de feedback de maxim 1 oră unde se discută proiectele livrate în timpul săptămânii.
- Să respecte programarea de control al calității proiectului, programare întocmită de Team Leader și să noteze greșelile pe desen/model/pe norul de puncte.
- Să țină în fiecare Vineri +/- 1 zi lucrătoare un meeting de maxim 30 de minute în care să ofere feedback individual fiecărui membru al echipei despre controlul calității făcut în săptămâna respectivă.
- Să consemneze săptămânal pentru fiecare membru al echipei problemele apărute și să le trimită către Team Leader pentru stabilirea de traininguri.
- Să estimeze orele tuturor potențialelor proiecte alocate și completeaza fișa de proiect în termen de 24 ore de la alocare.
- Desenele/modelele la care a făcut controlul calității interne să nu aibă întoarcere de la beneficiar.
Ce trebuie să ai pentru a putea îndeplini responsabilitățile de Responsabil tehnic?
- Studii superioare în domeniul topografiei, drumurilor, căilor ferate, podurilor;
- Experiență specifică de modelare 3D în TopoDOT: cel puțin 40 de proiecte realizate; sau experiență practică dovedită de construcții autostrăzi, drumuri, poduri, căi ferate, cel puțin 20 de proiecte.
- Să ai abilități de formator: știi să comunici clar și concis, știi să transmiți informația și știi cum să verifici înțelegerea informațiilor transmise, ai o atitudine deschisă în a înțelege problemele colegilor și în a da soluții ori de câte ori îți este cerut ajutorul;
- Să ai cunoștințe avansate de limba engleză (scris, vorbit, citit).
Ce oferim pentru rolul de Responsabil tehnic?
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată (cu perioadă de probă de 90 de zile calendaristice);
- Salariu care pleacă de la 5.000 lei net;
- Tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi;
- Extra-beneficii după perioada de probă în valoare totală de 2.100 lei net/an (constând în voucher vacanță de 1.500 de lei net și cadou de Paști/ Crăciun de 600 lei net).
- Program de lucru care se poate organiza parțial în telemuncă (după ce devii autonom pe post).
Ai vrea să știi mai multe despre noi și despre domeniul nostru de activitate? Vrei să vii la noi? Trimite-ne un rezumat profesional și te vom contacta noi apoi. Găsești toate informațiile în pagina noastră web ArenaCAD, secțiunea Cariere. Acolo îți depui candidatura sau faci o recomandare de angajare.
Dacă nu-i momentul să vii în echipa noastră, avem să-ți facem o propunere! Poate știi pe cineva care ar vrea și dacă ne faci o recomandare*, tu primești un bonus de 1.000 de lei. Atât de simplu!
Abia așteptăm să ne cunoaștem!
*(trimite-ne recomandarea ta pe și după perioada de probă a persoanei recomandate de tine, tu primești prima de recomandare).
* ArenaCAD se angajează să respecte reglementările GDPR în vigoare pentru toate CV urile/recomandările primite.